23 Temmuz 2013 Salı

Watsons, Gratis Alışverişi

Ne zaman Watsons'a ve Gratis'e uğrasam aklımda olmayan bir sürü ihtiyaç duymadığım şeyleri doldurup çıkıyorum. Bu sefer de tek amacım tatilde doyasıya sürüp sürüştüreceğim, bol bol kullanacağım ucuz bir güneş kremi almaktı. Ama olaylar gelişir ve sepet gene dolar:
Aşağıdakileri alalı 2 hafta kadar oldu. Geçen pazar Gratis indiriminde aldıklarım da bir sonraki yazıya...


Garnier Ambre Solaire daha önce kullandığım bir marka. Ben yanmaktan zerre hazzetmem ama biraz rengimin dönmesini de severim. Her saatbaşı ve her deniz/havuz sonrası kremi bolca sürerim ve tatil sonunda bu markayla istediğim kadar bronzlaşırım. Bunları alırken bir alana diğeri %50 kampanyası vardı.
Nivea duş jeli: ilk defa deneyeceğim, kokuları çok güzeldi, bir alana bir bedava kampanyasında görünce dayanamadım aldım.


Ecotools Airbrush Concealer: herkesin çok övdüğü bir fırça diye aldım. Gerçekten çok güzel, aldığım günün akşamı Benefit Boing gözaltı kapatıcımla denedim hemen, çok doğal bir kapatıcılık sağlıyor. Normalde bunu parmağımla uygulurken pratik dağıtamıyordum, iyi oldu.
Pastel ojeler: normalde elime hiç oje sürmem ana ilk defa bu yaz evde kendi kendime manikür yapmayı ve oje sürmeyi denedim. Şimdi de deli gibi sürekli oje ve aseton alıyorum.
Benri Aseton: aseton ojeyi güzel çıkarıyor ama çilek kokusu beni rahatsız etti.
Maybelline color tattoo: pembe renginde, ışıltılı bir far. Sadece toprak tonlarında far kullanıyorum aslında ama bu far serisi beni göz makyajında daha cesur olmaya itti. Aslında bunu alırken tester'ı bile kalmamıştı ve biraz tereddütle aldım. Aldığım günün hemen ertesinde denefim, korktuğum bir pembelikte değilmiş, sedef gibi bir ışıltısı var. Sadece gözkapağımın üzerine tek başına uyguladım ve blending/gölgeleme zart zurtlarıyla uğraşmama gerek kalmadı. Kalıcı, hafif bir ışıltı veriyor, yazın sevdiğim glowy makyaj için çok uygun oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder