30 Ağustos 2013 Cuma

Vazgecilmez Manikur Yardimcilari

Manikür ve pedikürümü yaklaşık 1 yıldır kendim evde uyguluyorum, bu zamana kadar yaptığım tek tırnak bakımı haftada bir tırnaklarımı banyodan sonra dibine kadar kesmek olmuştur. Ellerim ve tırnaklarım çok küçük olduğu için manikürün yakışmayacağımı düşünüyordum. Meğer önce tırnakları uzatmak gerekiyormuş. Bi miktar uzatıp, törpüledikten sonra ellerim küçük bir kız çocuğu elleri formatından kurtulup yetişkin gibi görünmeye başladı.
Manikür ve pedikür olaylarına dalınca işleri daha kolaylaştıran ürünleri aramaya başladım ve Saaly Hansen markasına ait bu iki ürün çok işime yaradı:

Sally Hansen Instant Cuticle Remover: bu ürünü haftada bir kez, genelde duş/banyo sonrası sürüyorum. Jel formunda olan bu sıvıyı, tırnak diplerime çok az uyguluyorum ve biraz masaj yaparak iyice etki etmesini sağlıyorum. Hiç vakit kaybetmeden tahta veya plastik bir tırnak ititciyle tırnak diplerimi geriye itiyorum. Jel kendi kendine tırnak diplerindeki küçük, sertleşmiş ve hoş görünmeyen etleri eritiyor. Son hareket olarak tırnak iticinin ucuyla, çözülen parçacıkları sıyırıyorum. 
(böyle anlatınca kulağa çok korkunç geliyor). Jel elde uzun süre kalmamalı, onun için işlem bitince hemen ellerimi yıkıyorum. Hatta önce bir elime uyguluyorum ve ellerimi yıkakıyorum, sonra diğer elime geçiyorum. Toplam 3-4 dk içinde bitiyor. 28 tl idi fiyatı, çok az miktarı yeterli olduğu için herhalde bu şişe bana 1-2 yıl gider. 
Sally Hansen Instant Dri: oje kurutucu, aynı zamanda ojenin uzun süre yıpranmamasını sağlıyor. Oje sürdükten 1-2 dk sonra, yani hafif kuruduktan sonra sürüyorum. Su gibi bir yapısı var, ojeden çok daha kolay ve hızlı sürülüyor. Oje kesinlikle çok daha hızlı kuruyor ama tabi sivri, sert vs. Bir yere elimi çaraparsam oje dağılıyor, ama en azından oje sürdükten daha rahat hareket etmemi sağlıyor. Ayrıca ojeyi gerçekten çok iyi koruyor, genelde pastel flormar gibi ojeler kullanıyorum ve bazen 1 hafta boyunca oje yıpranmadan kalıyor. Fiyatını hatırlamıyorum ama 30tl civarıdır, bu da herhalde bana 1-2 yıl gider.
Bu ürünleri ben Sephora ve Watsons'dan aldım, bazı eczanelerde de satılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder