23 Nisan 2013 Salı

Gündüz Kremi/Gece Kremi Rutinim

Yüz kremi olarak Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion kullanıyorum, bu kremi tamamen tesadüfen Tekin Acar'da elimdeki hediye kuponu harcamak için kullandım. Elimdeki kuponla bir türlü bişey seçemeyince, neyse bir nemlendirici alayım, bir şekilde kullanırım diye düşündüm ve Clinique'in en çok satan kremini aldım. Üzerinde kuru / kuruya dönük karma yazdığını ise aldıktan sonra farkettim ve kısa bir pişmanlık yaşadım.
Aslında benim cildim karma: yanaklarım göz çevreme yakın bölgeler kuru, alnım ve çenem ise yağlanmaya müsait. Yani krem benim için uygun ama ben ne kadar kuru alanlarım olsa da hep hafif kremler kullanmaya alışkın olduğum için bu kreme önce önyargıyla yaklaştım.
Ancak krem kesinlikle ağır gelmedi, sabahları Missha BB krem altına veya Missha BB ile karıştırarak kullanıyorum. Böylece Missha'nın yüzümün nemsiz bölgelerinde pul pul görünmesini de engelliyor. Geceleri de yüzümü temizledikten sonra sürüyorum. Yüzümü yumuşacık yapıyor. Nemlendirme dışında başka bir etkisi (lekelerin azalması, daha canlı bir cilt, kısaca her kremden beklediğim mini mucizeler) olmadı bende. Ama krem görevini yerine getirdi: kuru olan bölgelerimi nemlendirdi, yağlı/normal olan bölgelerimi ise ekstradan yağlandırmadı. Severek kullanıyorum, bitince yenisini alabilirim.

Elizabeth Arden 8 hour Cream ise Amerikada iken çok ucuza bir markette bulduğum için aldığım bir kremdi. Bu krem özellikle amerikada çok ünlü, 8 saat boyunca koruma vaadediyor ve ciltteki yaraları, izleri tedavi edici özelliğinden bahsediliyor. Krem oldukça hafif ve çok güzel kokuyor. Kış aylarında yine tek başına veya Missha BB ile karıştırarak kullandım. Bahar ve yaz ayları için 15spf yeterli olmayacağı için tek başına kullanmayı düşünmüyorum. Ben 10 dolar gibi uygun bir fiyata bulmuştum ama bildiğim kadarıyla burada fiyatı oldukça yüksek. Yurtdışında o kadar ekonomik fiyata aldıktan sonra bir daha hakettiğin daha fazlasını harcamam gibi geliyor. Gerçi maalesef Türkiyede neredeyse tüm markalar yurtdışındakinin 2-3 katı. Elimdeki bu krem bitince yerine Avene ya da La Roche Posay'ın SPFli kremlerini almayı düşünüyorum. Güneş iyice ortaya çıkmışken Avene'in 50 spfli kremini alırım herhalde.

 
I purchase Clinique Dramatially Different Moisturizing Lotion by coincidence, my goal was to use my gift coupons efficiently. I could not choose something in cosmetic store and I decided to try a new moisturizing cream. This cream is always in cosmetic blog/magazines/vlogs must have list and I tried to give a chance. I didn’t notice that what I purchased it for dry/dry to combination skin.
But after using it I love its texture and it doesn’t make my normal/combination skin oily, moisturizes very well.  Actually my skin is more than combination, my forehand is a bit oily, my cheen and nose is dry, the reaming parts are normal. This cream moisturizes all these different regions well and did not cause any acne. I am using it mornings and nights. In summertime I prefer a sunscreen cream or I mix Clinique moisturizing with Missha BB cream (SPF42) . This cream did not make any miracles like brightening, removing acne scars or lifting etc but I don’t expect miracles  from a moisturizer. It did its job well, moisturized without making shiny and it is enough for me.
I purchased Elizabeth Arden 8 hour Cream when I was in US,from Target. It was 10 dollars in discount sale. It has very light texture and moisturizing well. I liked its fresh scent.  I use it alone or with Missha BB cream in the morning. It has SPF15 and enough in winter time. But for summertime I plan to use more protective cream like Avene SPF50.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder