23 Nisan 2013 Salı

Maybelline The Rocket Volume Express Mascara

Bu rimeli birçok blog sayfasında gördüm ve merakla denedim. Gerçekten vaat ettiği gibi kirpikleri roket gibi uzattı.
En çok da rimelin ıslak yapısını sevdim, topak topak olmadan yağ gibi sürülüyor. Pek çok pahalı rimelden daha iyi sonuç aldım.
Üstelik gün içinde akma da yapmadı çok fazla.
Ben numaralı lens kullanıyorum, gözümde alerji, tahriş yapmadı.
Fiyatı da çok uygun, ben Amerika'da olduğum zamanlarda 7-8 dolara almıştım. Sanırım gratis veya watsonslarda 20 tl civarında.

Gel gelelim bir özelliği var ki nefret ettim, rimel çıkmıyor da çıkmıyor. Üstelik waterproof olmadığı halde, bu ne çıkmama hırsıdır anlamadım. Tamam gün içinde çıkmaması ala ama akşam eve gelip de yüz temizliğine başladığımda ne bioderma ne dermalogica cleansing oil çıkarabildi tek seferde. Bioderma sensibio ile 2 kez siliyorum ama yüzümü tekrar yıkadığında hala gözaltılarımda kalıntıları birikiyor. Bir kez daha üzerinden geçiyorum. 2 dakikada sürdüğüm rimeli çıkarmak için 3 kez bioderma ile 10 dakika uğraşmaktan nefret ettim.
Bu yüzden ne kadar sevmiş olsam da elimdekini bitirdikten sonra tekrar almayı düşünmüyorum.

 

I read lots of review about Maybelline The Rocket Volume Mascara cosmetic blogs and it is time to try it on my eyes. It really lengthens my lashes like a rocket, volumizing effect is not great but well enough for me. It has super wet and inky formula . Its bush is great for use. This mascara is better than most of the high end brand mascara than I tried before.
I use contact lenses and the eye products’ quality is very important for me. I don’t have any allergy with it. İts price is also very affordable.
But I can’t easily remove it from eyes at the end of the day and I hate it. Even iti is not waterproof, it sticks to the lashes and cannot be removed. I use Bioderma Sensibio H2O two times for each eye and still there is some mascara under my eyes after washing with water. Sometimes I saw eyelashes on cleaning cotton ball and it makes me annoyed. I tried Neutrogena Eye Make-Up remover (waterproof!!) too but still same problem.  I don’t want waste more time for removing it more than applying.
So even though I adore it, I won’t repurchase it only because of getting off problem. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder