22 Nisan 2013 Pazartesi

Otacı Argan Saç Bakım Yağı

Saçlarım uzun ve normal/yağlıya dönük. Beyazlarım olduğu için 5-6 ayda bir kendi rengine (koyu kahve) boyatıyorum. Düz olduğu için belki toplamda yılda 1-2 kez o da boyattığım gün fön çektiriyorum. Bu yüzden saçlarımda çok fazla yıpranma yok ve herhangi bir yağ, maske vs kullanmıyorum. Ama yaklaşık bir aydır hevesle saçlarıma kendim maşayla hafif doğal dalga veriyorum. Tipik bir düz saçlının dalgalı saç hevesi :)
Remington marka iyi bir maşa aldım ama sonuçta 200 derece uygulanan sıcaklık saçlara zarar vereceği için saçlarımı besleyecek bir yağ kullanmak istedim. Tesadüfen Gratiste Otacının ardan yağını görünce attım sepete, 40 tl civarında.
Sadece 2 haftadır kullanıyorum ama ilk kullanımda bile saçlarımı yumuşacık yaptı. Banyodan 1 saat önce kuru saçlarıma diplerine 4 fıs, uçlarına 4 fıs sıkıp, biraz saç derisine masaj yapıp tepemde topuzla topluyorum. Sonra da şampuanla yıkıyorum. Haftada 2 kez uyguluyorum bu işlemi. Güzel, rahatsız etmeyen bir kokusu var. Sprey formda olduğu için uygulaması kolay. İçinde paraben, silikon yok.
Yağ kullanmak saçlarımı yağlandırır mı diye düşündüm ama ekstra bir yapılandırma olmadı. Zaten saçlarımı günaşırı yıkadığım için yağlanmasına izin vermiyorum. Bu kadar sık yıkamak çok zararlı biliyorum ama alışkanlığımı değiştiremiyorum maalesef.
Kısaca bu yağı çok sevdim, saçlarına bakım ürünü kullanmak isteyen herkese öneririm.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder