24 Nisan 2013 Çarşamba

Nars Allıklarım

İlk kullandığım Nars allık, ünlü Nars Orgasm allığı idi. Işıltılı ama abartılı olmayan, yanaklara güzel bir aydınlık ve hafif bir pembelik veren çok güzel bir allık. Uzun bir süre sıkılmadan kullandım.
Bir gün Sephorada Nars Amour'u denedim ve onu da çok beğendim. Esmer olduğum için orgasm'a göre daha çok belli oldu ama ışıltısı orgasm'a göre daha az. Her yanak için fırçamı allığa sadece 1 kez hafifçe dokunduruyorum ve elmacık kemiğimin üzerinden şakağıma doğru dağıtarak uyguluyorum.
Kalıcılığına gelirsek; ben sürekli olarak elini yüzünde gezdiren, özellikle işte stresliyken yüzünü yolmadan duramayan biri olduğum için allık da bana 3-4 saat dayanıyor ve öğle aralarında bazen tazelemek ihtiyacı duyuyorum.
27 dolara almıştım, sephoralarda sanırım 70 tl civarı.
Renkleri, ambalajı, kalitesiyle bu allık övgüyü hakediyor, tavsiye ederim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder