3 Mayıs 2013 Cuma

Flormar Mini Refill Spray

Parfümleri çok ama çoook seviyorum. Durum böyle olunca sadece sabahları 1-2 fıs sıkıp çıkmak bana yetmiyor. Hafif, sabunumsu, çiçek veya duru kokuları sevdiğim için de parfümlerim pek kalıcı olmuyor ve gün içerisinde tazelemek istiyorum. Çok şık, tasarım abidesi ama bir yandan da eşek ölüsü gibi ağır olan parfüm şişelerimi yanımda taşımayı sevmediğim için de parfüm keyfimi sadece 3-4 saat çıkarabiliyordum.
Flormardan ilk alışverişim de parfüm yedek şişesi sattığını öğrenmemle olmuş oldu. Benzer şişelerin farklı bir markasına Watsons’da rastlamıştım ama fiyatı 40-50 TL civarındaydı ve bana çok pahalı gelmişti. Flormar’da ise tıpatıp benzerini 12.5 TL’ye bulunca aldım. Şişenin kullanılabilirliği kadar şeklini ve rengini de sevdim. Küçücük bir şişe, her çantaya sığabilir.

Kullanımı çok basit; mini Flormar şişesinin dibindeki ucu, orijinal parfüm şişesinin sprey ucuna takmak gerekiyor. Bunun için önce orjinal şişenin plastik ucu çıkarılacak, sonra da sanki parfüm sıkarmış gibi mini şişeyi itince, parfüm mini şişenin ucuna fıslayarak doluyor.

Flormar standındaki kıza sızdırma olasılığı var mı dedim, böyle bir şey olursa getirin dedi. Bu söze güvenerek aldım, umarım uzun vadede bir sorun çıkarmaz.

Bir de ben içine hep aynı parfümü koymayı düşünmüyorum. Mesela şimdi TommyGirl’ü koydum ama bu bitince VersaceBrightCrystal’i koyacağım. Farklı kokuları koyunca ortaya daha güzel bir koku mu yoksa fiyasko mu çıkacak yaşayıp göreceğim.


2 yorum:

  1. eevet çok güzel bir buluş ama farklı kokuları karıstırınca ortaya nasıl bişey çıktı çok merak ediyorum???

    YanıtlaSil
  2. Ben tommy girl bitince (cok hafif bir kokuydu) yerine Victorias Secret Angel koydum ki bu da çiçeksi ama daha tatli vanilyali gibiydi. Yeni parfumu koyarken şişenin agzina kadar doldurmadim, 3-4 kez fis fis yaptim ve calkaladim. Kokular biraz birlesti ama bence guzel bile oldu, ikinci koydugum koku daha baskin oldu. Bu karisimi zaten bir kez kullanmada bitirdim. Sonra tekrar yeni parfumumu koydum ama bu sefer agzina kadar doldurdum ve ilk parfumun kokusu hic gelmedi. Kisaca şişeyi ben sadece bir parfume adamadim ve cok da memnun kaldim. Ama baharatli agir kokular karisinca sonuc nasil olur emin degilim. Bir de şöyle de kullanilabilir: watsons gratislerde satilan kucuk seyahat siselerine su koyup, parfum şişesi bu suyla da doldutulup fis fis yapip temizlenebilir gibi geliyor.

    YanıtlaSil