8 Mayıs 2013 Çarşamba

Göz Kremlerim


Göz kremi kullanmaya yeni yeni başladım, benim göz kremlerimden beklentim çok fazla değil; iyi nemlendirsin, ileride kırışıklık oluşmasını engellesin ve gözaltımda olan hafif morlukları azaltsın yeter.
Pahalı veya ucuz herhangi bir kremin mucize yaratacağına inanmıyorum. Benimki biraz ilerde kırışıklığın oluşmasını geciktirmek için savaşa erken başlamak. Aslında cilt ile ne kadar uğraşılırsa o kadar bozuluyor, onun için çok fazla farklı ürün kullanmak istemiyordum. Ama maalesef dayanamayıp farklı markalar denemeyi seviyorum.
Günlük rutinimde bu iki göz kremini düzenli kullanmaya çalışıyorum, yaklaşık da 2 aydır kullanıyorum. Gelelim sonuçlarına:
Dermalogica Total Eye Care Göz Kremi:
Bu göz kremi SPF15 koruma faktörlü ve hafif bir rengi var, bu yüzden sadece gündüzleri kullanıyorum. Güzel nemlendiriyor, hafif bir aydınlık veriyor ve göz çevresinde hemen emiliyor. Yapış yağış bir his olmuyor kesinlikle. Biraz renkli bir krem, onun için belki kapatıcı kulllanmama gerek kalmaz diyordum ama sürüldüğü ciltle aynı renk oluyor, bende hiçbir kapatıcılığı olmadı.
Gözaltı morluklarımla ilgili olarak bariz bir fark görmedim. Neyse sonuç olarak iyi nemlendiriyor, bir de çok miktar bile yeterli olduğu için uzun süre yetecek gibi. Dermalogica cilt bakımında güvendiğim bir marka olduğu için bittiğinde tekrar alacağım. Ben amerikadan çok uygun bir fiyata, 25 dolara almıştım, Türkiyede 180tl civarındaymış. Keşke depolasaymışım diyorum.

Biotherm Aquasource Göz Kremi:
Bu kremi Tekin Acardaki satış elemanının gazıyla almıştım. Ben aslında clinique all about eyes alma planıyla gitmiştim ama hemen ensemde satış görevlisinin nefesini hissettim. Satış görevlisi kız, sürekli bilgisayara bakıp bakmadığımı sordu. Evet, işim nedeniyle tüm gün monitöre bakıyorum dedim. Kız belki bu soruyu gelen herkese sorup kahve falı bakan teyzeler gibi kehanetiyle tavlıyordu.. Sonuç? tahmini ile beni de tavladı. Sonra biothermin bu göz kreminin cliniqueden çok daha iyi olduğu ve daha iyi nemlendirdiği konusunda beynimi yedi. Kız o kadar iddialıydı ki, deneyeyim bari dedim.
Neyse, gelelim kreme... Kremin yapısı çok hafif ve çok güzel nemlendiriyor gerçekten. Geceleri kullanıyorum, yatmadan hemen önce sürdüğü kremin hızlıca emilmesi hoşuma gidiyor. Tekin acardaki kız morluklar için de iyi olacağını söylemişti ama olmadı tabi öyle birşey. Yaklaşık 90 tlye almıştım, bitince tekrar alır mıyım emin değilim, aklım Cliniquede kaldı çünkü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder