11 Mayıs 2013 Cumartesi

Gratis Alışverişim



Gratis zaten poşetinde mesajı vermiş, 'Şımart Kendini'. Meğer anneler günü dolayısıyla Gratiste indirim varmış, fırsat bu fırsat deyip gene hiç aklımda olmayan ihtiyacım da olmayan şeyleri aldım. 2 tane The Balm marka lipstick, Benri kare pamuk, Giovanni Normal saçlar için şampuan, bir de kasada 75 kuruşa almaz mısın deyince elbette hayır diyemediğim diş fırçası kabı. 
The Balm ürünlerini zaten çok sevdiğim için lipsticklerini merak ettim, daha önce kullanmadım. %50 indirimle tanesi 9TLye aldım.
Kare pamuklarını daha önceden kullanmıştım ve çok memnun kaldım. Yuvarlak top şeklindeki ve kalıp şeklindeki pamukların ufak ipleri göz makyajımı silerken gözümün içine girdiği için artık kare ve iplikleri uçuş uçuşolmayan pamukları kullanıyorum, bu pamuk da çok iyi öneririm. İndirimle 2 TL.
Giovanni şampuan sülfat içermiyor, doğal bir şampuan. Bununla ilgili internette iyi yorumlar okumuştum. Hacimlendirici, arındırıcısı ve normal saçlar için olan çeşidinden ben normal saçlar için olanı aldım.%40 indirimle 9TL.
Bir de pek methedilen Maybelline Color Tattoo Farı (gri) aldım. Hatta hemen bugün denedim, gerçekten kalıcı ve sürülmesi çok pratik, beğendim.
İndirim yarın (12 mayıs) bitiyormuş, indirimlere bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder