24 Ocak 2013 Perşembe

Down Under Naturals NUDE Şampuan

Down Under Naturals NUDE Şampuan:
Uzun zaman önce Watsons’da boş boş gezerken bu şampuanı gördüm, içinde “doğal”, “natural”, “parabensiz” vs. yazan her şey gibi bu da hemen ilgimi çekti ve attım sepete bir tane. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum.
Down Under Naturals NUDE Shampoo:
I am very interested in "natural", "paraben-free", "organic" labeled cosmetic products. When I was hanging around a drugstore just for fun, I encountered this "natural" shampoo and of course bought it. I have been using it almost for a year.

down under naturals sampuan
 
Saçlarım uzun ve ince-normal telli arası olduğu için ince telli saçlar için hacimlendirici olanını ve normal saçlar için olanını dönüşümlü kullanıyorum ve çok memnunum. 
Şampuanın yoğun parfümlü bir kokusu yok, hoş kokulu. 
Ayrıca katkısız, doğal ama iyi de köpürüyor kerata.
Saçlarıma hacim kazandırdı, dökülmeye ve yağlanmaya neden olmadı.

I have long straight hair and sometimes need volumizing effect, so  I tried both "normal hair" and "volumizing" type shampoo and both of them are great. It smells very fresh and its foam is good enough unlike other "natural" shampoos. Its volumizing effect is more than I expected, does not make my hair greasy.

 Down Under Naturals NUDE Saç Kremi:  
Şampuan zannederek yanlışlıkla almıştım. Eve gelip saç kremi olduğunu fark ettiğimde çok üzülmüştüm çünkü saç kremi kullanmam. Yıllar önce bir kuaför saç kremi kullanmayın, iyi bir şey değil diye çok “bilimsel” bir aydınlatma yapmıştı. Ben zaten krem kullanmayı hazzetmediğimden “saç kremi çok kötü bişi”  deyip durdum. Ama sonuçta elimde eşek boy bir saç kremi ile baş başa kalınca, çöpe de atamayacağıma göre denemeye karar verdim.
Her yıkamada değil ama haftada bir veya iki kere kremini kullandım. Korkulacak bir şey yokmuş meğerse. Şampuanın hacim kazandırdığı saçlara, yumuşaklık ve parlaklık sağladı. 
Korktuğum gibi ekstra bir dökülme veya yağlanmaya da neden olmadı.
Down Under Naturals NUDE Hair Conditioner:
I bought my first bottle accidentally, thought that it was shampoo. But when I came home and checked it in shower, I faced with the truth. Yes, it was too late and yes I was very upset. The reason why I so angry and upset was, I was thinking hair conditioners are super super harmful for hair.  But I decided to try once (I don't like waste anything) and I reaaly liked it. It makes my hair very soft and shiny. I am using it once or twice a week,

Fiyatı tam emin olmamakla birlikte, yaklaşık 17TL idi sanırım. Diğer market şampuanlarıyla kıyaslandığında daha pahalı ama ben parabensiz/doğal olsun biraz daha pahalı olsun diyerek almaya devam edeceğim.
Özetle, bu ikili iyi iş çıkardı. Şampuanından memnun olmayanlar veya değişik bir marka denemek
isteyenler bu arkadaşlara bir şans verebilir.

As a conclusion, both conditioner and shampoo did their work well, actually more than I expexted. They are more expensive than other drugstore brands but it worths. My personal approach is paying a little more for good qualified, paraben-free, natural products. If you want to try something different, you can give a chance to these little babies.


2 yorum:

  1. çok faydalı bir yazı olmuş.blogunuz hayırlı olsun bu arada.
    başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :))umarım sizin saçınıza da iyi gelir :)

      Sil