27 Ocak 2013 Pazar

The Balm Bahama Mama Bronzer

Kozmetik bloglarında merakla izlediğim The Balm markasıyla nihayet Ankara-Tunalı’da Gratis mağazasının açılmasıyla tanışmıştım. Yolum her Tunalıya düştükçe uğrayıp bende olmayan her The Balm ürününü alır oldum.
I met the brand "The Balm" recently and I couldn't resist on trying its different products.
The Balm Bahama Mama Bronzer:







  • Bronzer, mat bir kahve tonunda. Çoğu bronzerlarda olan o turuncu renk yok ki bunu çok sevdim. Bence turuncu çok yapay duruyor ve yüzümü palyaço gibi gösteriyor. 
  • This bronzer has a matt brown color, I really liked this. Most bronzer are orange-coloured, I really hate these orange bronzers becauseI feel like a clown when I apply any orange color on my face
  • Daha önce hiç bronzer kullanmamıştım, denemelerimi ucuz bir bronzerla başlayayım istedim. Ben ilk sürmemde doğru bir şekilde sürmeyi beceremedim, sanki yüzümü kontürlemeden çok kirletmişim gibi hissettim.
  • I never used any bronzer before, for this I reason I want to begin to try with a cheap brand. In my first applications I could not use it right, my face is looked like dirty under my cheeks more than contured.
  • Youtube’da Lisa Eldridge, MichellePhan, londradabirtukkizi gibi  makyözlerin videolarını izleyip tekrar denedim, daha başarılı oldum. Elmacık kemiklerimi çıkaracak şekilde balık gibi avurdumu biraz içeri çekip, elmacık kemiğimin altından başlayıp,şakaklarıma doğru sürdüm.
  • To learn how to apply bronzer I wathed make-up artists' youtube videos, like  Lisa Eldridge, MichellePhan, londradabirtukkizi. Now I can apply better than before. I apply only a small amount of bronzer  from my cheekbones to the temporal bone.

  • Püf nokta fırçayı bronzera hafifçe dokundurup çok az ürün almak, yoksa aşırı bir görüntü oluyor. Amacımız cebren ve hile ile yüzümüzün hattını ortaya çıkarmak.
  • The most important thing is using very little amount of bronzer, else you lose natural look.
  • Bu haftasonu Gratis indiriminde  15TLye aldım, oldukça makul bir fiyat. Bronzerla iyice samimi olursam aklımda Nars-laguna allık/bronzer'ını almak var.
  • Its price  is very affordable and I think it is a good start for new beginners. If my flirting with Balm-Bahama goes well, maybe I'll try Nars-Laguna Bronzer later.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder