20 Ocak 2013 Pazar

Missha Perfect Cover BB Cream



Missha BB Krem 23 Numara ve 27 Numara ile bir yıl önce bir güzellik salonunda tanışıp, hayran kalmıştım. Artık neredeyse her markanın bir de BB (blemish balm-kusur/leke giderici krem) serisi var. Ben Kore markası olan ve aslında BB kremlerin atası olan Missha BB kremini 1 yıldır düzenli kullanıyorum ve artık bu serüvenimle ilgili yorumlarımı yazmak istedim. Umarım kullanmak isteyenler için faydalı olur.

I first met with Missha BB Cream No:37 and No:27 a year ago in a beauty salon and I was very impressed. Now, almost every brand has a BB (blemish balm) cream in the cosmetic market. I prefer the famous Korean brand Missha, I think it is the ancient of BB creams. I have been using my BB creams for 1 year  regularly, so my flirt with this baby is ended,  it is the right time to write my observations about my faithful relationship with Missha BB cream.
Missha BB Cream, Missha BB Krem

Soldaki resimde Missha BB Krem 23 numarayı elimin üzerine, bileğime kadar sürdüm.
Sağdaki resmi 4-5 dk sonra çektim, krem tenimle bütünleştikten sonra.
23 numaranın grimsi bir rengi var, rengi belli olsun diye elime biraz fazla sürdüm.Yüzüme daha az kullanıyorum, neredeyse bir bezelye kadar ve elimde olduğu kadar gri durmuyor.
In the left shot, I applied Missha BB Cream No:23 from the end of my finger to my wrist. Right shot is atken after 4-5 minutes when the cream is totally absorbed with my skin. No:23 color has a gray tone, in the pictures the gray color is exaggarted, because I used more amount than I used normally to show its effect.
Missha BB Cream, Missha BB Krem


Missha BB Krem 27 numarayı da sağ elime uyguladım. Sürdüğüm andan itibaren tenimle daha uyumlu oldu.
Below, I applied Missha  Cream No: 27.
Missha BB Cream, Missha BB Krem
Artıları:
  • Kapatıcılığı çok iyi. Yüzümdeki güneş ve sivilce lekelerini süper kapattı.
  • Yüzümde sivilce veya alerji yapmadı. Gözenekleri tıkamadı.
  • Kalıcılığından çok memnum kaldım, ben istemedikçe yüzümden çıkmıyor. Yağ formatında bir ön temizleyici (dermalogica pre clean) ile kremi çıkardım.
  • 27 numarası cildimde doğal duruyor, yüzüme sürünce boynuma da sürmem gerekmedi.İlk resimdeki tabakta yatan 23 numarayı 1 yıldır kullanıyorum, hala bitmedi.
  • Çok az bir miktarı yeterli olduğu için uzun süre gidiyor.
  • SPF42 olduğu için yaz için ideal, terden sıcaktan bir fondöten gibi çok etkilenmediğinden, sıcak havalar için ideal.
 Pros:
  •  This cream covers all my blemishes caused by acne and sun damage. I reaaly loved its conceal function.
  • The cream itself did not cause any allergy, reaction or acne.
  • It is standing all day on my face. I used Dermalogica Preclean oil for cleaning.
  • 4-5 minutes after applying, the color is matched with the skin tone and looked very natıral. I even don't need to apply the cream  to mey neck. 
  • Only a little amount, like a pea, is enough to cover all face. I am using the No:23 bottle for almost 1 year and didn't finish yet.
  • It is SPF42, so can be used in summertime. It is not melted like a foundation on face in warm weather.
Eksileri:
  • Buna eksi demek doğru olur mu bilmiyorum ama yüzde mat bir duruşu var. Porselen görünüm için ideal ama yüzüm ışıl ışıl olsun, parlaklık canlılık saçsın istiyorsanız, bunu sağlayacak bir ürün değil. No:23 bende çok mat durdu, bu matlığı kırmak için BB kremin içine biraz YSL touche eclat fondötenimi  karıştırdım. Hem kapatıcılığı mükemmel olan hem de cildimi ışıl ışıl ışıldatan bir karışımım oldu.
  • Cildim karma ama gene de BB krem sürmeden önce (özellikle No:23 olanı için) kuru bölgelerimi iyice nemlendiriyorum yoksa pul pul bir görünüm oluyor.
  • Fiyatı ve ulaşılabilirliği: Geçen sene bir güzellik salonundan yaklaşık 100 TL gibi bir fiyata 23 numarasını satın almıştım.Amerikada olduğum dönem amazon.com’dan aynı kremi 15 dolar gibi bir paraya bulunca kutu kutu hem 23 hem de 27 numarasını aldım.
    Şimdilerde internette missha satan online siteler görüyorum. Elimdekiler bittiğinde, eğer hala mağazalara düşmediyse, bu sitelerden alacağım sanırım. Marketlerde veya kozmetik mağazalarında bulabilmeyi isterdim.
Cons:
  •  Maybe what I' mention is not a big deal for you but this cream has a very matt finish. It is very appropriate for porcelain look, but not for a glowy look. Especially No:23 has more matt finish than No:27. I mix it with my YSL Touche Eclat Foundation in my daily routine to make it a little bit glowy but still a perfect concelea.
  • I have a combination skin, I need to moisturize my dry regions before Missha application, especially when I use No:23. Otherwise, my dry regions flake after BB cream.
  • I bought these babies from amazon for 15 USD. In Turkey, you can buy Missha products from its online site: www.misshashop.net. I plan to buy from this site if I run out of my bottles.
Sonuç olarak,
Missha BB Krem benim için vazgeçilmez bir ürün. Kullanımı pratik olduğu için elim hep ona gidiyor. Kapatıcılığı da çok iyi olduğundan sivilcemin olduğu, yüzümü stresten, el alışkanlığından yolduğum ve iz bıraktığım günler hemen BB ile kapatıp çıkıyorum.

As a conclusion;
Missha BB Cream is now a must-have for me. Its usage is very practical for me than any other foundations, concelears etc. That is why I am using Missha BB cream almost everyday to conceal my acnes and spots.

5 yorum:

  1. Peki kullandığınız dönem boyunca tedavi edici bir etkisini gözlemlediniz mi,bu özelliğinin de olduğu söyleniyor,merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yüzümde özellikle çenemde ve yanağımda birkaç tane koyu sivilce izi ve ton farklılığı vardı. Bunların görünümü oldukça hafifledi ama bu missha bb kremden kaynaklı mı net bir cevap veremeyeceğim çünkü bu sırada cilt bakım ürünlerim de değişti. Dermalogica ürünleri ve burts bees serumu kullandım. Düzenli peeling ve temizleyici kullanımım ve sabah akşam üşenmeden nemlendirici kullanmam da etkili olmuş olabilir. Şu anda bb kremi günlük nemlendiricimle yarı yarıya karıştırarak kullanıyorum, hem hala orta bir kapatıcılık sağlıyor hem de daha doğal duruyor. umarım yorumum yardımcı olmuştur :)

      Sil
  2. Missha bb krem 27 numarası daha sarı bazlımı çünkü benim tenim beyaz sarımsı gibi 27 ile 23 arasındaki renk farkını detaylı anlatabilirmisin veya 27 ışıltılımı bunlara cevap verirseniz sevinirm çünkü testır gibi şansımız yok 23 kullandım ama mat 27 numarası çokmu koyu yada sedefli gibimi görüntüsü yanıtını çok acil bekliyorum sipariş verebilmek için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 numara olan 23'e göre çok daha sarı bazlı ve 23 kadar mat değil. Ama bu missha BB kremler glowy bir görüntü vermiyor, likit fondötenin verdiği parlaklık yok.
      Ben buğday tenli olmama rağmen 27 numara bana bile biraz koyu geliyor, siz beyaz-sarı tenli iseniz size çok koyu gelebilir.
      Ben 27 numarayı nemlendiricim veya güneş kremimimle %50-%50 karıştırarak uyguluyorum, koyuluğunu istediğim gibi açıyorum. Hem daha doğal duruyor hem de matlığı ve koyuluğu gidiyor. Bu şekilde kullanabilirsiniz. 27 numarayı tek başına ve yoğun kullanınca biraz bronzlaşmış gibi bir görüntüm oluyor, eğer çok kapatıcılığa ihtiyacım olursa böyle de kullanıyorum bazı günler.
      Ben 23 numarayı kullandığımda biraz YSL touche eclat fondötenimden uyguluyorum. Hem matlığını kırıyor hem de yüzüm daha canlı duruyor. Siz benden daha açık tenli olduğunuz için 23 numarayı biraz fondötenle karıştırarak kullanabilirsiniz. Tester imkanı olmadığı için boşu boşuna 27yi deneyip paranızı riske atmamanız daha iyi olur bence. Umarım yardımcı olabildim.

      Sil
  3. Yardımlarınız için teşekkür ederim gerçekten kafamdaki soruların tümüne yanıt almış oldum.İlginize teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil