22 Ocak 2013 Salı

Parfümlerim: Benim Küçük Tatlı Hazinem



Oldum olası parfümlere, kokulu mumlara, vücut spreylerine, kısaca kokusu beni çeken her şeye büyük bir sevgi besledim. Parfüm satan herhangi bir yerde koluma, boynuma parfüm sıkılmamış bir yer bırakmadan geçmeyenlerdenim.
İç baymayan, taze ve temiz ama karakteri de olan kokuları seviyorum.  Ara ara vanilyalı, tatlı kokularla da flört ediyorum.
Önceleri imza kokum olsun, bir yere girdiğimde benim geldiğim kokumdan anlaşılsın istedim ve hep aynı mükemmel kokuyu kullandım, Chloe EDT’i.
Zamanı gelince tekrar ona dönüp, bir daha başka parfümlere göz ucuyla bakmayacağım. Ama o güne kadar tek bir kokuya bağlanmak olmaz. Kendimi durduracak değilim. Resimden de anlaşıldığı gibi durdurmamışım da zaten:

parfümlerim

Tommy Girl Cologne: Kendimi enerjik ve ferah hissettiren bir çiçek buketi gibi. İçindeki diğer baskın turunçgil kokusu, çiçek buketine heyecan ve neşe katmış. Sanki baharda kıpır kıpır dolaşıyormuş gibi. Harika bir bahar/yaz kokusu.

Chanel Chance Eau Tendre EDT: Karakterli koku diye buna derim, pudramsı. Kışkırtıcı ama zarif. Kullandığım zaman sayesinde iltifat alıyorım. Bu ikinci şişem. Hayatımda hep olacaksın canım benim.

Versace Bright Crystal EDT: Dışının güzelliği içinin güzelliğinden aslında. Şişesi ayrı zarif, kendisi  ayrı. Şişesinden daha büyük kapağıyla sanat eseri gibi bir tasarımı var. Bu parfüm de benim tarzım olan çiçek-meyve karışımı, saf ama seksi bir koku. 5 yıl kadar önce severek kullanmıştım, geçen sene duty freede tekrar denediğimde neden sevmiş olduğumu hatırladım, attım sepete sadık yarimi.

Victoria’s Secret Angel Eau De Parfum: Bu parfümü Amerikada iken almıştım, umarım İstanbul'daki Victoria’s Secret mağazasında da vardır. Tatlı bir koku ama mesela Body Shop’un Vanilla kokusu gibi kurabiye, pasta gibi dolaşmıyorsun. Seksi, iç gıcıklayıcı. Pembe kanatlı şişe tasarımına bayılıyorum. Özellikle kadınlardan çok erkeklerin iltifat ettiği bir koku oldu, bu parfüm ile erkeklerin tatlı kokuları sevdiği gerçeğini bir kez daha gördüm.

Toni-Fruits Pomelo Vanilla EDT: Toni Fruits, Kanada’nın BodyShop’u gibi bir şey. Vanilya ve pomelo denilen ve benim bilmediğim bir meyvenin birleşimi. Vanilyanın keskinliği bu meyvenin tazeliği ile kırılmış. Alalı 3 yıl olmasına rağmen kokusunda bir bozulma olmadığı için kullanmaya devam.

2 yorum:

  1. burberry kullandınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet burberry brit kullanmıştım, yaz için değilse de kış için çok hoş bir kokusu var. Kalıcılığı da iyiydi. Tavsiye ederim

      Sil