18 Ocak 2013 Cuma

Eyeliner Fırça Temizliği - Eyeliner Brush Cleaner



Eyeliner fırçalarımı pratik bir şekilde temizlemek için sadık dost Bioderma Sensibio H2Odan yardım alıyorum. Biodermanın bu yüz/göz temizleyicisi göz makyajımı güzelce temizlediğine göre aynı şeyi fırçalar için de yapar diye düşündüm.
I use Bioderma Sensibio H20 solution for eye/face make-up remove, I really like its cleaner effect. So I thought I could use it also for my brush cleansing.
1. Önce bir  parça pamuğa Biodermadan döküyorum ve fırçayı pamuğa bastırarak siliyorum.
First I apply 4-5 drops of Bioderma Sensibio H20 to a cotton and I press the brush on the wet cotton.
eyeliner fırçasının temizliği

 2. Fırçayı çok az muslukta suyun altına tutuyorum ve kuruması için masanın kenarına diziyorum.
I wash my eyeliner brush  with water and leave it on the table for drying.

Eyeliner fırçasının temizliği


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder